×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Keer terug & terugbetaling

Elke bestelling van Winkeleninheeten heeft een 14-daagse retour- of terugbetalingsgarantie. Dit geeft recht op terugbetaling of vervanging binnen 14 dagen na ontvangst van uw artikelen. Volg een van de onderstaande opties om een ​​claim in te dienen.

            

1. Productproblemen
We richten ons op het leveren van hoogwaardige artikelen voor u. Als u de goederen heeft ontvangen, komt deze echter niet overeen met wat u bestelt of hebben de producten enkele kwaliteitskwesties. We verwerken een teruggaveverzoek binnen drie werkdagen.

2. Niet op voorraad
Als u goederen koopt en we ze niet kunnen verzenden vanwege een voorraadtekort, nemen we per e-mail contact met u op. We bieden u de keuze om ofwel te betalen ofwel op aandelen te wachten.

            

Voeg de volgende informatie toe aan het retourpakket:
① Bestelnummer en product-SKU van het artikel / de items die u wilt retourneren.
② Verzendlabel (buiten het pakket).
③ Redenen voor teruggave.
Stuur een e-mail en toon het probleemitem aan ons, bijvoorbeeld, laat ons de foto's van item (s) aan de kwaliteit gerelateerd probleem of de verkeerde maat aan ons zien per e-mail.
We zullen u terugbetalen nadat we uw pakket hebben ontvangen en geïnspecteerd.

            

U betaalt alle verzendkosten.
Als u een artikel zonder kwaliteitskwesties wilt retourneren, bent u verantwoordelijk voor alle verzendkosten. Dit omvat zowel de verzendkosten die we hebben betaald als de verzendkosten die u betaalt om het artikel naar ons terug te sturen. De terugbetaling wordt verwerkt zodra we het artikel hebben ontvangen.

Andere situaties
Als u een unieke situatie heeft die niet wordt behandeld in het bovenstaande beleid, verzoeken wij u contact us